Hinweis: Der von Ihnen verwendete Browser (Internet Explorer <=8) kann diese Website u.U. nicht korrekt darstellen. Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihrer aktuellen Browser-Version oder die Verwendung eines alternativen Browser.

LINK Market Research Day 2019

Around 150 visitors took part in the 9th LINK Market Research Day on September 24, 2019 in KKL. We very much enjoyed the inspirational exchange with our guests and look forward to working with them in the future.

Download presentations

Kundenfeedback, Kaisen und KVP Stefan Reiser, LINK

Echtzeitnavigation durch die Datenwolke Thomas Bauer, LINK

Der NPS als KPI zur Unternehmenssteuerung Philipp Fessler, LINK; Kathrin Gessler, Swisscom; gegebenenfalls weitere

Online-Marketingbudgets auf dem Prüfstand: Online-Werbung wirkt, wenn sie richtig eingesetzt wird. Jan Schütte, Meetrics; Anja Kunath, LINK

Self-Service Product Testing Laura Colledani, LINK

Mit der Power künstlicher Intelligenz Dr. Steffen Schmidt, LINK

Multilevel regression with (synthetic) Poststratification Dr. Verena Mack, LINK; Inna Becher, LINK

LINK Market Research Day 2019 photo gallery

Contact the LINK speakers

If you are interested in personally exchanging notes with one of the LINK speakers, please follow this Link and fill out the form. Our expert will contact you as soon as possible.

Thank you and till the next time

We thank you for taking part and hope to see you at our next event.

Your LINK Institute